Szolgálati közlemény

Aki van, őrizze meg az este. Aki nincs, álmomban visszataláljon. (Turbuly Lilla)

na ennek is vége. igazából már májusban vége volt, de akkor azt mondta, hogy ha akarok írhatok, neki vagy felhívhatom, ha meg nagyon olyan be is tudunk iktatni egy megbeszélést. Jó én nem sürűn telefonálok, de amikor nagyon olyan volt akkor írtam neki, elfelejtett válaszolni, amikor meg küldtem sms-t 2 mondatban elintézet. Tehát ez nem működik. Pénteken megkerestem személyesen, de csak a hülyeségeit szajkozta, hogy ne bántson, hogy nincsenek, barátaim családom, utálnak a munkahelyemen mert az emberek 80%-a így van ezzel. Ezt mondta már máskor is és akkor se értettem miért kéne, hogy ez engem vigasztaljon.

Most új elemként beszélt egy nőröl akinek milyen jó kisugárzása van, gyönyörű ember, mindig derűs vidám. Mondtam neki, hogy az emberek nagy töbsége nem ilyen, mondta, hogy igen de törekedni kell rá. kérdeztem, hogy a két dolog közt nincs-e ellentmondás, márminthogy amire én törekednék és az emberek 80%-ának nincs meg, és lássam be engedelmesen. (a pszihologus szerint mert ahogy én látom a környezetem körülöttem azért mindenkinek van egy-két barátja vagy valamiféle családja) illetve amit a körülöttem lévők 80%-a (a személyes tapasztalataim szerint) nem tud és ami tőlem idegen, arra meg törekedjek vesszettül.

Úgy éreztem nem igazán ért engem. Nem tudom, hogy ez koncepciója volt-e vagy szimplán nem érdekeltem. Remélem az előbbi,bár végülis mindegy az eredmény ugyanaz, soha többé nem keresem semmilyen formában.

Minusz egy.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletfelelem.blog.hu/api/trackback/id/tr642143986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása