Szolgálati közlemény

Aki van, őrizze meg az este. Aki nincs, álmomban visszataláljon. (Turbuly Lilla)

Elementális erővel tört rám a hiányod. Töprengek, hogy milyen indokkkal léphetnék kapcsolatba veled, de semmi értelmes nem jut eszembe. Miért nem hívhatlak fel telefonon, csak hogy dumáljunk? Miért nem ugorhatok át hozzád?

Gondoltam írok emilt, de csak végigbőgném, egy újabb beszámoló überlúzetól, kinek kell az?

Olvasom kja blogját, hogy mennyire örült, hogy találkozott veletek, és majd szétvet a féltékenység, remélem te feleannyíra sem kedvelted őt. Ne szeress senkit csak engem! Sajnáltam, hogy nem voltam ott, de hát én "máshol ültem" volna. Meg élőben még ennél is unalmasabb vagyok.

 Talán szeptemberben láthatlak. De ez se biztos, az órarendemtől függ és biztos balszerencsés leszek. Legutóbb is majd megvesztem, hogy megéritselek, de csak a telefonodig jutottam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletfelelem.blog.hu/api/trackback/id/tr491206216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása